Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 0 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Escapelle

Mam problem. Współżyłam parę razy ze swoim chłopakiem. Któregoś razu zsunęła nam się prezerwatywa (dodam, że było to kilka dni przed miesiączką) i z obawy, że mogło dojść do zapłodnienia poszłam do ginekologa po tabletkę escapelle. Było to jakieś 24 godziny po stosunku. Teraz jednak minął już prawie tydzień, a miesiączki nie widać. Czy coś jest nie tak? Ile czasu może się spóźniać miesiączka po tego typu tabletkach? Na dodatek boję się, że w czasie wcześniejszego stosunku mogło do czegoś dojść, bo mój chłopak bez prezerwatywy najpierw dotknął mojej łechtaczki swoim penisem, a póżniej palcami wszedł do środka. Czy mogło dojść do zapłodnienia? Prosze o szybką odpowiedź...

ponad rok temu

Czy objawy wypadowe menopauzy przeszkadzają w życiu zawodowym?

Lek. Aneta Zwierzchowska
74 poziom zaufania

Nie ma ścisłych reguł co do tego, ile dni może się spóźniać miesiączka po tego typu preparatach. Jest to w każdym razie dość duża dawka hormonu, tak więc można się spodziewać nawet wyraźnego rozregulowania cyklu. Natomiast szansa na zapłodnienie w przypadku opisanego przez Panią zbliżenia wydaje się naprawdę minimalna.

Lekarz w trakcie specjalizacji z położnictwa i ginekologii.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy