Zapytaj lekarza

7 4 0 , 3 8 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Głębokie blizny po trądziku

Witam. Rok temu zaczęłam leczenia Axotretem i po ośmiu miesiącach miałam ładną cerę, jednak na czole pozostały głębokie blizny, a na lewym policzku blizny czerwone, smaruję teraz twarz Locacidem dwa razy w tygodniu, a moja cera jest bardzo wysusona oraz czerwona (nos i policzki). Czy jest jakiś dobry spodób na pozbycie się czerwonych wypieków? Wydaje mi się, że przed stosowaniem leków też miałam taki problem, jednak w mniejszym stopniu. Pozdrawiam ;)
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Objawy trądziku pospolitego

Trądzik pospolity to zmora wielu nastolatków. Objawia się nieestetycznymi krostkami, które w dużej ilości pojawiają się na twarzy. Obejrzyj nasz film i dowiedz się, jak jeszcze objawia się trądzik.

Rumień, złuszczanie, suchość i pieczenie skóry mogą być objawem stosowanego Locacidu. Skoro leczona była Pani preparatem doustnym, proszę przedyskutować ze swoim lekarzem prowadzącym potrzebę dalszego stosowania Locacidu. Utrwalony rumień i blizny potrądzikowe można leczyć, stosując odpowiednie zabiegi (np. IPL, laser frakcyjny).

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy