Ile godzin/minut dziennie jeździć na rowerku treningowym?

Ile robić brzuszków dziennie? Co jeść, a czego nie jeść, by schudnąć do końca grudnia przynajmniej 6 kg? Moja waga - 62 kg, wzrost - 172 cm. Co zrobić by mieć płaski i ładny brzuch? Nie mam nadwagi, ale chciałabym schudnąć ;) Lepiej ćwiczyć na dużym czy słabym poziomie na rowerku? Regularnie trzeba czy nie? Ile czasu jeździć? Podajcie jakieś porady. Z góry dziękuję.
ponad rok temu

Zdrowa żywność

Nie ma osoby, która przynajmniej raz nie spotkałaby się ze stwierdzeniem, że jesteśmy tym, co jemy. Żywność, którą spożywamy i trawimy staje się częścią nas samych, jednak wiele osób zapomina o tym i odżywia się niezdrowo.

Witam!

Nie polecam diety odchudzającej. Pani masa ciała jest w normie.

Wszystko zależy od celu. Jeśli celem jest redukcja tkanki tłuszczowej - minimum to 30 minut treningu o umiarkowanej intensywności. Jeśli celem jest poprawa kondycji - intensywność (obciążenie) powinna być większa.  Podstawą do uzyskania efektów zawsze jest systematyczność.

Pozdrawiam

Dietetyk, autorka wielu tekstów dotyczących problematyki odchudzania i zdrowego żywienia.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty