Jak mam szybko schudnąć i nie jeść słodyczy?

Witam, Mam na imię Iwona. Mam 36 lat, 166 cm wzrostu i ważę 78 kg. Trzy lata temu rzuciłam palenie papierosów i by zaspokoić głód nikotynowy zaczęłam jeść duże ilości jedzenia. Chipsy, fast foody, słodycze. I tak jest do tej pory, chociaż już nie czuję potrzeby palenia papierosów. Można powiedzieć, że jedzenie tych rzeczy weszło mi w nawyk. W mojej rodzinie nikt nie jest otyły. Ja nie choruję na żadne przewlekłe choroby. Jem posiłki bardzo nieregularnie. Np. śniadania nie zjem tylko wypiję kawę, a za dwie godziny zjem trzy lub cztery ciastka (pączki, drożdżówka, ptyś), potem za jakiś czas zjadam cztery lub pięć kawałków chleba, a na kolacje np. dużą paczkę chipsów, chleb, słodycze, cola, cztery lub pięć pomarańczy, a nieraz się zdarza że zjadam budyń na mleku z gęstym syropem wiśniowym. W weekend jem np. o dwunastej obiad (ziemniaki, kotlet lub inne mięso i jakaś surówka (np.buraczki), i znowu przychodzi wieczór i jadam to co w powszedni dzień. Aktywności fizycznej nie mam żadnej, bo jestem leniwa. Przed wzrostem mojej wagi ważyłam około 60 kg. Bardzo chciałabym wrócić do tej wagi, bo źle się czuję teraz z moim obecnym ciałem. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję. Pozdrawiam
KOBIETA, 36 LAT ponad rok temu

Dieta oparta na wymiennikach węglowodanowych

Obejrzyj film i dowiedz się, na czym polega dieta oparta na wymiennikach węglowodanowych. Na ten temat wypowiada się ekspert - diabetolog dr Agnieszka Tiuryn-Petrulewicz.

Mgr Maria Kreid Dietetyk, Warszawa
67 poziom zaufania

Pani BMI wynosi 28,36 co wskazuje na sporą nadwagę.
Opisany przez Panią sposób żywienia zawiera wiele błędów, których wyeliminowanie pozwoli na zrzucenie zbędnych kilogramów.

Powinna Pani jadać regularnie (4-5 posiłków dziennie o małej objętości), nigdy nie wychodzić z domu bez śniadania.

Wyeliminować należy wszelkie słodycze, ciasta, ciasteczka, cukier (syropy), chipsy, przekąski i żywność typu fast-food oraz słodkie gazowane napoje.

Pani jadłospis powinien opierać się na produktach zbożowych z grubego przemiału (razowe i żytnie pieczywo, gruboziarniste kasze, razowe i pełnoziarniste makarony, brązowy ryż), niskotłuszczowych produktach mlecznych (0,5% tłuszczu) - mleko, jogurty, sery twarogowe, kefiry, maślanki, warzywach (najlepiej w postaci surowej lub krótko gotowane), owocach (1-2 porcji dziennie), chudym mięsie - zwłaszcza polecane jest pieczenie w folii, gotowanie, rybach, nasionach roślin strączkowych. Koniecznie należy wystrzegać się smażenia.

Do diety należy dołączyć aktywność fizyczną, gdyż tylko w ten sposób schudnie Pani trwale.
Opisy ćwiczeń znajdzie Pani na stronie www.abccwiczenia.pl

Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty