Jak osiągnąć efekt szczupłych łydek, bioder i płaskiego brzucha?

Mam 14.5 lat. Moja waga to 55 kilo, a wzrost to 169 cm. Nigdy wcześniej się nie odchudzałam, ponieważ moja mama uważała, że jestem na to za młoda i że nie muszę. Lubię uprawiać różnego rodzaju sporty, niestety nie mam na to czasu, więc uprawiam sport tylko 3h w tygodniu. Od niedawna w domu robię brzuszki i od przyszłego miesiąca zamierzam zacząć chodzić na basen. Nie mam określonego jadłospisu. Śniadanie jem różnie, to zależy od tego, o której wstaję. 4 razy w tygodniu to ok. 6 rano, a 3 razy to ok.12. Śniadanie jadam bardzo małe (mała miseczka płatków), a czasem w ogóle. Obiad zjadam po przyjściu ze szkoły, czyli ok. 15-16. Najczęściej są to jakieś warzywa. Rzadko mięso. Kolację zjadam ok. 20. Lubię jeść słodycze, ale staram się w miarę możliwości je ograniczać. Mam dosyć grube uda, dość duży brzuch i jak włożę obciślejsze spodnie, wychodzi mi trochę po bokach...;( Chciałabym jak najszybciej i trwale się tego pozbyć.
ponad rok temu

Przypadkowe odkrycie na temat właściwości dzikiej róży

Witam!

Nie polecam Ci diety odchudzającej, gdyż nie jest Ci potrzebna. Jeśli nie jesteś zadowolona z wyglądu ciała - ćwicz określone jego partie. Przykładowe ćwiczenia znajdziesz w serwisie: abccwiczenia.pl.

Piramidę Zdrowego Żywienia dla dzieci i młodzieży znajdziesz pod adresem:
http://www.izz.waw.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=7&Ite... dzieci

Postaraj się także unormować pory posiłków. Najlepiej, by odstępy między nimi nie były dłuższe niż 3-4 godziny.

Pozdrawiam

Dietetyk, autorka wielu tekstów dotyczących problematyki odchudzania i zdrowego żywienia.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty