Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 7 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak postępować po poronieniu samoistnym i braku krwawienia?

Po poronieniu w 7 tygodniu czekalam na wystapienie pierwszej miesiaczki, minely ok. 3 tygodnie od poronienia. Na kontroli u lekarza dostalam tabletki antykoncepcyjne, mimo ze nie prosilam o niej i nie chce stosowac antykoncepcji hormonalnej. Lekarz powiedzisl ze to pomoze uregulowac cykl. Zaczelam je brac, wzielam 5 tabletek i zaczelam sie zastanawiac czy to nie przesunie wystapienia mojej miesiaczki i nie rozreguluje mojego organizmu. Czy jak przestane brac teraz te tabletk to wystapi u mnie krwawienie? Czy jesli bede kontynuowac branie tabletek to krwawienie (z odstawienia) pojawi sie po wybraniu calego opakowania - za ponad 3 tygodnie!? Czy po poronieniu samoistnym dobrze jest dodatkowo wstrzymywac krwawienie tabletkami antykoncepcyjnymi? Nie rozumiem dlaczego otrzymalam taki lek
KOBIETA, 31 LAT 4 miesiące temu

Poronienie

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy