Zapytaj lekarza

1 , 0 3 3 , 2 8 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak radzić sobie w ciąży po odstawieniu Wenafaksyny?

Witam Jestem w 6 tygodniu ciąży Tydzień temu odstawiłam 75 mg wenaflalsyny z uwagi na dziecko . Z dnia na dzień przestałam przyjmować leki Mam zespół dyskontynuacji ,tj. Zawroty głowy , zmiany nastroju , płaczliwość , brani zaps, drętwienie kończyn itd. Chociaż zawroty głowy ustępują to od kilku dni mam problem z trawieniem Boli mnie cały czas podbrzusze . Ból wybudza mnie w nocy . Nie daje mi zasnąć w ciągu dnia . Dodatkowo od rana do wieczora mam mdłości i zdarza się ze wymiotuje w ciągu dnia Nie mogę patrzeć na jedzenie, ale tez nie mogę funkcjonować Od tygodnia leżę w łóżku , dokuczają mi bóle brzucha i żołądka , zawroty głowy Czy to możliwe żeby tal długo to trwało i uniemożliwiało normalne funkcjonowanie ? Kiedyś miałam pstre zapalenie trzustki i leżałam w szpitalu 3 tygodnie Objawy żołądkowo- jelitowe nasilają się . Proszę o informacje czy w organizmie może się dziać coś poważniejszego
KOBIETA, 25 LAT około miesiąca temu

Wyznaczanie daty porodu

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy