Zapytaj lekarza

1 , 0 3 5 , 2 8 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak spalić zbędny tłuszcz?

Witam! Nazywam się Wiktoria mam 14 lat. Ważę 74 kg a, mój wzrost to 178cm. Zwykle nie jestem dość aktywna fizycznie , jedynie ćwiczę na W-fie .Wcześniej próbowałam schudnąć, lecz nic to nie dało. Jadłam mniej, ale i tak tyłam. Moje rodzeństwo jest otyłe, tak jak moja babcia. Codziennie piję około 1,5 l wody. Jem wszystkie posiłki, czasami nawet biorę dokładkę. Mam tak, że gdy nie jestem głodna to i tak muszę coś zjeść. Najczęściej jest to coś tłustego. Nie mogę się powstrzymać to jest silniejsze ode mnie. Sądzę, że to z nudów lub stresu. Cierpię na nadmierną potliwość i astmę oskrzelową. Nie muszę ważyć mniej tylko chce zgubić tłuszcz i zdrowiej się odżywiać. Gdybyście mogli napisać mi jakieś ćwiczenia byłabym wdzięczna. Wiktoria
14 LAT ponad rok temu

Właściwości korzenia żeń-szeń

Korzeń życia ? tak nazywany jest w azjatyckim obszarze kulturowym żeń szeń. Lekarz Leszek Walentynowicz udziela informacji, dlaczego warto dostarczyć organizmowi żeń szeń, zarówno przed, jak i po wysiłku fizycznym.

Witam,
Przykładowe ćwiczenia  na płaski brzuch to:
·brzuszki proste, brzuszki skośne, skłony w przód do siadu równoważnego, brzuszki na piłce (w tym wypadku dodatkowo trzeba pokonać niestabilność piłki, co pobudza do pracy mięśnie głębokie), prostowanie kończyn dolnych ze stopami lekko uniesionymi nad podłogą,  unoszenie miednicy w leżeniu na plecach, "rowerek",  zginanie tułowia w bok w leżeniu bokiem.
Ćwiczenia na uda:

- odwodzenie bioder w pozycji stojącej (do ćwiczenia można wykorzystać także specjalne gumy rozciągające, które wymagają włożenia w ćwiczenie większej siły)
- różnego rodzaju wykroki (można wykonywać ze sztangą, z hantlami lub bez)
-odwodzenie biodra w leżeniu bokiem
-odwodzenie uda w bok w klęku podpartym na podłodze
-prostowanie biodra w pozycji stojącej
-prostowanie biodra w klęku podpartym
-prostowanie biodra w leżeniu przodem
-unoszenie miednicy w leżeniu tyłem, czy
-unoszenie miednicy ze stopami ułożonymi na ławeczce.

Pamiętaj jednak, iż ze względu na astmę, wysiłek nie powinien być intensywny.
Warto zasięgnąć porady lekarza/fizjoterapeuty.
Każdego charakteryzuje inny stan zdrowia, dobrze gdybyś doboru ćwiczeń dokonała w porozumieniu z lekarzem, który zna historię Twojej choroby.
Ćwiczenia możesz wykonywać tylko w przypadku, gdy nie powodują pogorszenia Twojego zdrowia.

Zajrzyj na www.abccwiczenia.pl

Pozdrawiam

Dietetyk, autorka wielu tekstów dotyczących problematyki odchudzania i zdrowego żywienia.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy