Jak zrzucić zbędny tłuszczyk i pozbyć się cellulitu?

Witam, mam 17 lat i ważę około 60 kg przy wzroście 170 cm. Moja waga często się waha. Zdaję sobię sprawę że nie mam nadwagi, ale chciałabym pozbyć się zbędnego tłuszczyku i cellulitu na pośladkach i udach. Dużo tańczę i czasami wybiorę się na rowerek. Niestety, nie jadam zbyt wiele. Mam również problemy z dwunastnicą, więc nie których rzeczy nie mogę jadać. Codziennie piję kawę i pale papierosy. Nie jadam śniadań choć wiem, że są one najważniejszym posiłkiem. Swój pierwszy posiłek spożywam między godziną 12 a 14. Moja mama ma problemy z nadwagą i również z nią walczy. Chciałabym osiągnąć płaski brzuszek i idealne nogi ; )) Nigdy nie stosowałam diet, ale często brałam się za 6 Weidera, której nigdy nie byłam w stanie dokończyć (kuracja trwa 48 dni chyba). Bardzo bym chciała się dowiedzieć, jak szybko i skutecznie zrzucić zbędne kilogramy i zredukować cellulit. Chciałabym zrzucić tak do 5 kg. Nie bardzo mam czas na czasochłonne ćwiczenia, gdyż późno wracam ze szkoły, a z racji, że mam młodszego brata mam również obowiązki. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam ; ))
KOBIETA, 17 LAT ponad rok temu

Zdrowa żywność

Nie ma osoby, która przynajmniej raz nie spotkałaby się ze stwierdzeniem, że jesteśmy tym, co jemy. Żywność, którą spożywamy i trawimy staje się częścią nas samych, jednak wiele osób zapomina o tym i odżywia się niezdrowo.

Witam!

Aby poprawić stan skóry powinnaś pić dużo wody, która przyśpiesza proces oczyszczania organizmu z substancji toksycznych. Powinnaś także zaprzestać palenia, gdyż powoduje ono, iż cera jest szara i szybciej się starzeje. Cellulit zmniejszy się przy systematycznej aktywności fizycznej, stosowaniu ciepło-zimnych natrysków oraz specjalistycznych kosmetyków w połączeniu z masażem, który przyśpieszy przepływ tkanki limfatycznej. Unikaj także dodawania dużej ilości soli do potraw - powoduje zatrzymywanie się wody w organizmie, co prowadzi do powstawania obrzęków. Nogi wyszczuplisz poprzez zajęcia aerobiku, pływanie, jazdę na rowerze, spacery oraz jogging. Powinnaś unormować pory posiłków (optymalna ilość to 4-5 dziennie). Nie rezygnuj ze śniadań. Tkanka tłuszczowa zaczyna być spalana po okresie ok. 30 minut od rozpoczęcia treningu.

Pozdrawiam

Dietetyk, autorka wielu tekstów dotyczących problematyki odchudzania i zdrowego żywienia.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty