Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 5 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jednoczasowe stosowanie leków Miansec i Flunaryzyny

Mężczyzna rok po operacji kręgosłupa. Od czasu operacji poczucie niestabilności, bóle głowy, napadowe zawroty głowy, ucisk oraz rozpieranie w uszach i poniżej uszu, badania krwi oraz obrazowe w granicach normy. Podejrzenie zaburzeń nerwicowych. Przepisany przez neurologa miansec a przez laryngologa flunaryzyna. Czy można bezpiecznie łączyć oba leki?
MĘŻCZYZNA, 42 LAT ponad rok temu

Zagrożenia zabiegu balonikowania

Balonikowanie to jedna z metod leczenia zapalania zatok. Czy istnieją jakieś zagrożenia dla zdrowia po wykonaniu tego zabiegu? Obejrzyj film i dowiedz się więcej na ten temat.

Milena Lubowicz
72 poziom zaufania

Można spożywać oba leki jednoczasowo.
Pozdrawiam

0
Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Nie ma żadnych danych, które wskazywałyby na ryzyko wystąpienia interakcji między wymienionymi preparatami.

0
Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Raczej nie powinna występować niekorzystna interakcja między tymi lekami. Konieczne jest w czasie każdej wizyty lekarskiej podawanie leków przyjmowanych przez pacjenta. Proponuję udać się do swojego lekarza aby dokładnie przeanalizował wszystkie za i przeciw tego typu łączenia leków.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy