Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 2 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Kompleksy, zaburzenia odżywiania i agresja - co z tym zrobić?

Witam. Mam 28 lat, jestem kobietą, mam dwójkę wspaniałych dzieci, ale nie potrafię się nimi cieszyć ani życiem. Partner, z którym mam dzieci i jesteśmy razem 9 lat, nie chce się ze mną wiązać na poważnie (nie chce ślubu), a nie ukrywam, że bardzo mi na tym zależało, ja nigdy nie miałam prawdziwej rodziny. Chciałam zawsze mieć męża, dom, dzieci. Od zawsze byłam zakompleksiona, choć dobrze sie uczyłam, nic nie osiągnęłam. Zawsze uważałam, że jestem gruba i tak uważam do tej pory. Mam 175 cm i ważę 57 kg, cały czas biorę leki wspomagajace odchudzanie (teraz linea), ale to nic nie daje, bo jest tak, że nie jem, a za chwilę obżeram się i zmuszam do wymiotów, bo mam wyrzuty sumienia.

Strasznie jestem znerwicowana, na wszystkich krzyczę. Biorę leki uspokajające, teraz CLONAZEPAMUM TZF 0.5 mg, które przepisał mi lekarz pierwszego kontaktu. Jest mi strasznie wstyd, nikomu o tym nie mówię, mam wrażenie, że cały świat jest przeciwko mnie, że nikt mnie nie lubi, że jestem za głupia, za gruba i na dodatek panna z dziećmi. Jest mi strasznie ciężko, najlepiej przespałabym resztę życia. Bardzo proszę o odpowiedź, co mi jest, czemu tak się czuję. Mam tego dość.

KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu

Pobyt na oddziale psychiatrycznym

Witam!
1. Według BMI ma Pani niedowagę, a mimo to, uważa Pani, że jest za gruba.
2. Nie kontroluje Pani jedzenia i zmusza się Pani do wymiotów.
3. Ma Pani problemy z kontrolą emocji.
4. Odczuwa Pani zmęczenie i zniechęcenie.
Na odległość nie mogę postawić diagnozy, ale opisane przez Panią objawy mogą świadczyć o zaburzeniach: odżywiania, lękowym i depresyjnym. Dlatego szczerze namawiam Panią do umówienia się na wizytę u psychiatry lub psychoterapeuty, który postawi właściwą diagnozę i zaproponuje całościowe leczenie. Proszę nie bagatelizować problemu. Z Pani postu wynika, że problemy dotykają niemal każdej sfery Pani funkcjonowania. Jeśli nie podejmie Pani właściwego leczenia, objawy mogą się nasilać.
 

Psycholog, seksuolog oraz mediator i negocjator.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy