Zapytaj lekarza

7 4 1 , 9 9 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Cała prawda o multiwitaminach

Paulina Witek Psycholog, Warszawa
74 poziom zaufania

Szanowna Internautko / Szanowny Internauto
jak najszybciej powinna Pani/ Pan zgłosić się do lekarza. Krwawienie z przewodu pokarmowego jest bardzo niebezpieczne! Środków przeczyszczających nie wolno stosować często nawet z pozoru lekkodziałających herbatek odchudzających np. na bazie senesu. Kompulsywne jedzenie wynika z problemu, który wyleczyć może jedynie psychoterapia. Pani organizm z jakiegoś powodu "czuje głód", jakaś Pani potrzeba nie jest zaspokojona, to może być brak poczucia bezpieczeństwa, miłości, bliskości fizycznej i inne. Na pewno są osoby, które będą potrafiły Pani pomóc uporać się z tym przykrym stanem. Zachęcam do jak najszybszej konsultacji z psychiatrą, który ustali odpowiednie leczenie i zaproponuje najlepszą formę terapii.
Pozdrawiam serdecznie!

Mgr psychologii klinicznej, psychoterapeuta.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy