Zapytaj lekarza

1 , 0 3 5 , 5 0 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krew podczas stosunku w trakcie stosowania pierwszego opakowania tabletek antykoncepcyjnych

witam, od prawie dwóch tygodni biorę tabletki antykoncepcyjne Naraya ( to moje pierwsze opakowanie, zaczęłam w pierwszym dniu miesiączki) i mam problem, otóż pojawiło się krwawienie w trakcie stosunku, a teoretycznie miesiączka mi się skończyła, bo w ciągu dnia nie krwawiłam wcale, tylko w trakcie stosunku pojawiała się krew, mimo że nic mnie nie bolało.
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Rozumiem, że tabletki przepisał Pani ginekolog po uprzednim zbadaniu i że wszystko było dobrze.
Plamienia podczas pierwszego opakowania antykoncepcji zdarzają się większości pacjentek.
Proszę spokojnie zażywać do końca opakowania i obserwować te objawy w kolejnych cyklach.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy