Zapytaj lekarza

7 3 7 , 0 7 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Leczenie psychiatryczne a ciśnienie

Przez 7 lat brałem atacand, a w przy niepokoju xanax 0,5 mg, który pomagał w 30 min. W 2014 lekarka kazała odstawić atacand, bo 7 lat nic się nie działo i tak zrobiłem. Niestety, po dwóch latach znów wróciło, na szczęście na 150/100 i po atacandzie od razu spadło do 138/94. Znów kardiolog, badania zawałowe i wszystko w jak najlepszym porządku. Dostałem Ebivol i ciśnienie w normie, ale lęk dopada. Więc od psychiatry dostałem Aciprex i Sedam, bo sypiałem po 2-4h. A może jakiś inny powód?
MĘŻCZYZNA, 46 LAT ponad rok temu

Skoki ciśnienia - przyczyny

Skoki ciśnienia tętniczego stanowią nie tylko dokuczliwy objaw, ale mogą nieść ze sobą poważne zagrożenie dla życia i zdrowia. Warto zapoznać się z przyczynami leżącymi u ich wystąpienia. O tym opowiada dr Piotr Gryglas.

Dzień dobry,

Proszę rozważyć podjęcie psychoterapii, w Warszawie np.: Ośrodek Rasztów, IPiN.
W internecie dostępna jest również lista certyfikowanych psychoterapeutów Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego wg miejscowości.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy