Zapytaj lekarza

7 3 3 , 3 0 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Leki uspokajające i antybiotyk

Witam właśnie biorę przedostatni antybiotyk FORCID 1000 brałam na ostry ból gardła i powiększone migdały od wczoraj dostałam katar gęsta wydzielina zatkany nos . Na wieczór złapalo mnie rozwolnienie nagły skok cisnienia bóle w klatce po godzinie ciśnienie w normie czy to coś groźnego ? Dodam że jestem bardzo nerwowa i biorę leki betonu 50 i roswera czy to od antybiotyku czy coś innego pozdrawiam
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Immunosupresja po przeszczepieniu wysp trzustkowych

Lek. Bartosz Małek
70 poziom zaufania

Szanowna Pani,
Pani objawy raczej nie mają związku z przyjmowanym antybiotykiem. Niepokojący może być fakt uczucia zatkania nosa i gęstej wydzieliny a także biegunka. Sugeruję skonsultować się z internistą, który zdecyduje o dalszym postępowaniu.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy