Zapytaj lekarza

7 4 2 , 8 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Łysienie plackowate po odstawieniu antykoncepcji

Witam serdecznie, Przez wiele lat stosowalam antykoncepcje, ostatnie 3 lata nuvaring. Wlutym calkowicie zrezygnowalam z antykoncepcji i od okolo miesiaca po zakonczeniu stosowania zauwazylam na czubku glowy miejsce bez wlosow o srednicy okolo 5 cm. Problem dalej sie poglebia i srednica lysego placka wynosi juz okolo 12cm. Lekarka stwierdzila lysienie plackowate, przepisala mi alpicort,lecz niezbyt pomaga.Moze powinnam stosowac alpicort e? Dziekuje i czekam na odpowiedz
ponad rok temu

Objawy łysienia plackowatego

Witam,
łysienie plackowate to prawidłowa diagnoza. Nie ma nic wspólnego z odstawieniem antykoncepcji.
na początek proponuję poniższe badania:
1. morfologia
2.AST, ALT, GGTP
3 Bilirubina
4. cholesterol całk.
5. trójglicerydy
6. mocznik
7. kreatynina
8. żelazo w surowicy
9. TIBC
10. ferrytyna
11. TSH
12. testosteron
13. DHEA
14. kortyzol
15. Andostendion
16. ANA
17. RF
18. kał pasożyty i grzyby
19. Trichogram
20. Estradiol
21. progesteron
22. prolaktyna
z wynikami zapraszam na wizytę
Pozdrawiam

Lek. med. Bartosz Pawlikowski jest specjalistą w dziedzinie dermatologii i wenerologii. Wiedzę i doświadczenie czerpał podczas nauki akademickiej oraz praktyki zawodowej w różnych polskich placówkach medycznych. Brał również udział w misjach zagranicznych. Aktualnie pracuje w Warszawie w Centrum Lasoterapii i Modelowania Sylwetki Elite.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy