Zapytaj lekarza

1 , 0 3 7 , 1 7 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Małe poczucie wartości

Mam 24 lata jestem meżczyzna jestem smutny od dluzeszgo czasu troche mam male poczucie wartosci mam lek i stresuje sie bardzo zalewam sie potem wrecz i roznie spie kiedys duzo cpalem..bylem u lekarza przepisal mi afobam nie nie mialem zadnych badan..

MĘŻCZYZNA, 24 LAT ponad rok temu

Jak wpłynąć na swoją samoocenę?

Witam
Obniżenie nastroju, smutek, lęk i zaburzenia snu – mogą, ale nie muszą być objawami depresji. Mogą także wynikać z nadużywania substancji psychoaktywnych, w przypadku długotrwałego ich przyjmowania. Podobnie nadmierna potliwość może być objawem odstawianym. O tym wszystkim musi Pan porozmawiać z lekarzem psychiatrą, najlepiej specjalistą od uzależnień. (jakie substancje? jak długo? czy używa ich Pan sporadycznie/okazjonalnie/stale itp.). Do tego czasu proponuję przyjmować zalecone leki, pamiętając jednak o umówieniu się na wizytę w przeciągu kilkunastu dni.
pozdrawiam

Psychiatra, pracuje na Oddziale Chorób Afektywnych II Kliniki Psychiatrycznej Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy