Zapytaj lekarza

7 3 6 , 5 6 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Mefedron a silne uzależnienie psychiczne

Mefedron powoduje silne uzależnienie psychiczne Brałem przez rok 70 g A czy po odstąpieniu od tej substancji można wyjść bez żadnych problemów
MĘŻCZYZNA, 21 LAT ponad rok temu

Czym różni się nerwica od innych zaburzeń psychicznych?

Lek. Bartosz Małek
70 poziom zaufania

Szanowna Pani
Jest taka szansa natomiast nie można tego przewidzieć. Proszę skonsultować się z lekarzem zajmującym się uzaleznieniami.

0

Witam, zawsze wskazane jest leczenie, dlatego zachęcam do podjęcia psychoterapii uzależnienia w dowolnej Poradni Leczenia Uzależnień. Proszę pamiętać nawet jeśli chwilowo Pan nie bierze istnieje ryzyko powrotu do brania, warto dodatkowo być pod opieka specjalisty i poobserwować czy nie pojawiają się pewne stany które są następstwem nadużywania mefedronu przez tak długi czas. Pozdrawiam serdecznie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy