Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Mój 2,5-roczny syn nie potrafi bawić się z rówieśnikami

Jestem mamą 2,5-letniego chłopca. W zasadzie cały rozwój Michałka przebiega prawidłowo, jedynie kontakty z rówiesnikami są koszmarem!!! Michałek bardzo rzadko ma kontakt z dziećmi, ponieważ mieszka z osobami dorosłymi i całe otoczenie to też tylko osoby dorosłe. Jednak podczas wyjść na plac zabaw, czy wyjazdów rodzinnych tam, gdzie są dzieci w podobnym do niego wieku, Michałek zachowuje się koszmarnie. Próbuje panować nad dziecmi, ustala swoje zasady, nie dzieli się swoimi zabawkami, a zabawki innych dzieci uznaje rówież za swoje. Czasami zdarzają się niebezpieczne sytuacje, w złości popycha i bije inne dzieci. Po prostu nie potrafi bawić się z innymi dziecmi. Jest zaborczy i chce być ciągle w centrum uwagi.

KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Witam!

Uważam, że zachowanie Pani synka nie odbiega od normy i nie ma powodu do zmartwień. Im synek będzie miał częstszy kontakt z innymi dziećmi, tym szybciej nauczy się zasad, obowiązujących przy wspólnej zabawie. Ważne jest, aby chwalić dziecko za każdy, nawet najmniejszy przejaw poprawnego zachowania. Dzieci o wiele szybciej uczą się dzięki pochwałom, niż z obawy przed karą. 

Jeśli synek pójdzie do przedszkola za pół roku, problem powinien się samoistnie rozwiązać.

Pozdrawiam i życzę dużo cierpliwości.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Mój syn 2,5 roczny boi się nocnika: Co robić?

Mój syn boi się nocnika, nie chce wcale usiąść na nim, nawet na muszlę. Już próbowałam różnych sposobów i nie ma efektu. Robi się taki sztywny, że jakbym miała go posadzić na chama, to mu mogę nogi połamać. Mamy trzy nocniki rożnego rodzaju, przyklejaliśmy naklejki, sadzaliśmy misia, chodził z nami do łazienki patrzył jak to my robimy i nic, żadnego zainteresowania. Po prostu już nie wiemy co robić, w domu chodzi bez pampersa, jak posika spodnie to w nich chodzi, aby wiedział, że źle zrobił. Jak go już przebiorę, to te spodnie zostawiam w widocznym miejscu, aby je widział i nic. Proszę o pomoc. Pozdrawiam    

MĘŻCZYZNA ponad rok temu

Witam.

Jak widać Pani sposoby przygotowywania dziecka do samodzielnego załatwiania potrzeb fizjologicznych nie sprawdziły się i nie są najlepsze, ponieważ powodują lęk i niechęć dziecka oraz wzmacniają opór. Zachęcam przede wszystkim do rozmowy z psychologiem dziecięcym, aby dowiedzieć się jak reagować w takich sytuacjach oraz przede wszystkim, jakie są potrzeby dziecka w tym wieku.
Teraz jest jeszcze dość chłodno więc proszę nie pozwalać dziecku chodzić w mokrych spodniach. Nauka sygnalizowania potrzeb fizjologicznych jest dość trudna, zwłaszcza jeśli dziecko oporuje lub boi się. Zachęcam do wprowadzenia zabawy do tego całego procesu, dużo spokoju i cierpliwości. 

Pozdrawiam
 

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Dlaczego mój syn tak różni się od rówieśników?

Witam, Mój 2,5-latek od wczesnego dzieciństwa był inni niż jego rówieśnicy. Od dziecka prawie w ogóle nie płakał - jak się uderzył czy przewrócił, czy ubił palec drzwiami NIC. Na punkcie drzwi ma bzika, od 8 msc. jak już zaczął wstawać, potrafił godzinami otwierać i je zamykać, nie dało się go odciągnąć, w ogóle się nie cieszył na mój widok jak wracałam z zakupów po niego do rodziców, a na dodatek przez cały dzień nie patrzył na mnie jakby był obrażony, traktuje mnie o golnie bardzo przedmiotowo, z przytulaniem jest tak, że musi sam podejść, nie lubi jak się go całuje i przytula, wyciera się jak go pocałujemy, zazwyczaj wszystko najlepiej żeby było schematycznie, po jego myśli, je cały czas to samo, bardzo rzadko patrzy w oczy, bardziej preferuje stopy a najbardziej ich palce, ma dziwne zachowania np. wącha wszystko, piszczy krzyczy jak się ze złości czyli kilka razy dziennie. Najbardziej niepokoi nas jego agresja: bije, gryzie, kopie, szczypie,WYRYWA WŁOSY nam, gdy wpada w szał, rozwala krzesła, stoły, wszystko co ma pod ręka, inne dzieci go się już boją, tłumaczę mu, że tak nie wolno, ale nic nie działa, rzadko z nim wychodzimy publicznie, bo bije głową o podłogę, krzyczy, bije nas publicznie po twarzy, targa za włosy itd, jest bardzo inteligentny, ma bardzo dobrą pamięć, ładnie powtarza różne rzeczy po nas ale tylko w zabawie, ale np. co do sprawności ruchowej to jest bardzo niezaradny często się obija,przewraca albo potrafi 5 razy wpaść do dziury zamiast ja ominąć za którymś razem jak juz wpadł. Jest bardzo pedantyczny, ręce muszą być czyste, ubrania też i jakby np. dziura się zrobiła w skarpetce, to wpada w szał, trzeba mu ją od razu ściągną. Co do dzieci to zazwyczaj bawi się sam, czasem chciał, by się bawić, ale ze starszymi dziećmi (tak od 8 lat), ale bardzo krótko.Woli bardziej dorosłych, Szczerze, życie Z NIM bardzo ciężkie jest , nie wiem czasem, co już zrobić, jak postępować żeby było dobrze. Bardzo go kocham, zrezygnowałam na razie z pracy dla niego, bo raczej każde przedszkole po jakimś czasie by go wyrzuciło przez jego agresję, w napadach szału prawie odgryzł ucho babci, rozbił kubek tacie na głowie, podbił mi oko albo rozwalił nos pilotem, a miał wtedy 1,5 roku, , obecnie prawie nie mówi, wcześniej mówił więcej. Lubi śpiewać po swojemu, oglądać bajki z kulkami jak lecą i się przy tym śmiać i oglądać dzieci. Zamiast płaczu to ma ślinotoki, ogólnie prawie w ogóle nie płakał od dziecka nawet jak miał kolki było widać ze go boli ale nic zero płaczu, nie odczuwa zimna i bólu, boi się głośnych dźwięków długo musiałam go przyzwyczajać do odkurzacza czy suszarki. Oprócz tego że niszczy wszystko to przegryza ubrania lub leży na podłodze i gapi się w sufit, na swoje imię bardzo rzadko reaguje lubi tańczyć, kręcić sie do okola, śpiewać po swojemu i żeby mu klaskać wtedy, grać w nogę układać klocki kolorami, otwierać i zamykać drzwi przez kilka godzin lub bawić sie w samochodzie męża, rozbierać zabawki na części, bawić sie samochodzikami, oglądać tv z bliska i dotykać, grać na cymbałkach lub siedzieć w szafie lub w kącie. Proszę o opinię
MĘŻCZYZNA, 13 LAT ponad rok temu

Czy syn był diagnozowany? Proszę udać się do lekarza pediatry w celu diagnozy braku odczuć bólowych - jest to dość niepokojący objaw, który może świadczyć o niebezpiecznej chorobie, w której nie odczuwa się bodźców bólowych. Również polecam diagnostykę pod kątem zaburzeń ze spektrum autyzmu, gdyż opisane trudności noszą tegoż znamiona.

0

Witam Panią
Opisane przez Panią objawy są niepokojące.
Możliwe, że dziecko ma całościowe zaburzenia rozwoju
ze spektrum autyzmu.
Pani syn wymaga stałych, wieloprofilowych
oddziaływań stymulujących jej rozwój poznawczy
i społeczno - emocjonalny.
Proszę zgłosić się z dzieckiem do Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej
i poprosić o opinię o potrzebie wczesnego wspomagania
rozwoju dziecka oraz orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (WWRD) ma na celu
stymulowanie i wspomaganie rozwoju ruchowego, poznawczego,
emocjonalnego i społecznego dziecka od chwili wykrycia
pierwszych sygnałów nieprawidłowego funkcjonowania do czasu
podjęcia przez nie nauki w szkole podstawowej
(czyli do rozpoczęcia nauki w 1 –szej klasie).
W ramach WWRD dziecko uczęszcza na zajęcia np. do poradni
psychologiczno-pedagogicznej.
Zajęcia indywidualne, wspomagające rozwój dziecka prowadzą
terapeuci; psychologowie, pedagodzy, logopedzi i fizjoterapeuci,
terapeuci SI.
W ramach kształcenia specjalnego dziecku przysługuje
nauczyciel wspomagający zarówno w szkole jak też w przedszkolu.
Proszę nie zwlekać
Wczesna interwencja terapeutyczna może sprawić, że dziecko
pokona wiele ograniczeń wynikających z zaburzeń.
Odpowiednia terapia może znacznie poprawić funkcjonowanie
i jakość życia dziecka.
Pozdrawiam serdecznie

Hanna Markiewicz
psycholog
konsultacje@psycholog24online.pl
http://psycholog24online.pl

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty