Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 5 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nadmiar wydalania żółci z jelita grubego

Witam.Jestem Genowefa,mam 63 lata.Jestem po zabiegu usunięciu woreczka żółciowego.Ten zabieg został przeprowadzony 3 lata temu.Od czasu tego zabiegu mam nadmiar wydalania zółci z Jelita grubego.Objawia to się biegunką.Mam tak kilka razy dziennie.Co powoduje taki stan rzeczy i jak temu zapobiec ?
KOBIETA, 63 LAT ponad rok temu

Badania krwi - bilirubina

Sprawdź czym jest bilirubina! Czy masz ją w normie? Jakie są przyczyny jej wysokiego stężenia w organizmie? Dowiedz się szczegółów, ponieważ jej nadmiar może prowadzić do żółtaczki.

Małgorzata Panek
69 poziom zaufania

Nadmiar kwasów żółciowych w jelicie może powodować biegunkę.
Proszę zgłosić się do lekarza rodzinnego, on przepisze Pani odpowiednie leczenie.
Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy