Zapytaj lekarza

7 4 0 , 6 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nadwaga, swędzenie rąk, zmęczenie i wahania nastrojów a zwiększenie dawki leku Euthyrox

Witam biore euthyrox 0,75 ostatni wynik tsh to 3,85 mam nadwage, swiad rak, jestem zmeczona mimo aktywnosci fizycznej i diety nie moge schudnac, mam wachania nastroju. 28 Lat. Dostanie sie do endokrynologa graniczy z cudem... zwiekszyc dawke euthyroksu? pzdr i dziekuje za odp
KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu

Hormony a zachowanie

Wskazane jest zwięksźenie dawki Euthyroxu w zależności od Pani masy ciała do 88 lub 100 mcg/dobę. Proszę podać swoją masę ciała. W celu właściwego doboru dawki Euthyroxu.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy