Zapytaj lekarza

1 , 0 3 7 , 2 2 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nie wiem, co mi jest, lekarz mówi, że to lęki

Jestem niespokojna, nie mogę sobie znaleźć miejsca, nic mi się nie chce, nie pamiętam, kiedy ostatni raz się uśmiechałam, ale najgorszy jest niepokój, mam 29 lat, mam 3 dzieci i kochającego męża, biorę xetanor od pewnego czasu i nic, żadnego rezultatu.

KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Pierwsza pomoc przy napadzie padaczkowym

Witam serdecznie,

Nie pisze Pani, z jakiej przyczyny przyjmuje Pani Xetanor (Paroxetinum), rozumiem, że z powodu zespołu depresyjnego. W przypadku tego leku okres oczekiwania na poprawę może wynosić nawet do 6 tygodni, zazwyczaj pierwsze (nieznaczne) efekty działania leku można obserwować po minimum 2 tygodniach. Zaznaczam jednak, iż jest to osobniczo zmienne i każdy z nas może inaczej zareagować na lek. Jeżeli nie minęły 4 tygodnie, proponuję udać się na wizytę do lekarza prowadzącego leczenie i poprosić o rozmowę na temat dalszej terapii.

Pozdrawiam

Psychiatra, pracuje na Oddziale Chorób Afektywnych II Kliniki Psychiatrycznej Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy