Zapytaj lekarza

7 3 6 , 5 3 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Niechęć do słodyczy a tabletki antykoncepcyjne

Od miesiąca mam dużą niechęć do słodyczy. Kiedyś niemal codziennie musiałam zjeść coś słodkiego do kawy. Zastanawiam się czy ma to jakiś związek z przyjmowanymi od 3 miesięcy tabletkami antykoncepcyjnymi. Dodam, że tabletki od tych około 2 miesięcy sprawiają, że wieczorami mam uczucie zgagi i czasem mdłości (dostałam teraz słabsze leki i skutki uboczne są znacznie mniejsze)
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

74 poziom zaufania

Szanowna Pani, być może jest to działanie niepożądane leku, ciężko stwierdzić

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy