Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 6 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Niedoczynność tarczycy i stosowanie leku Letrox a wypadanie włosów

Proszę o radę. Choruję na niedoczynność tarczycy, niby mój poziom tsh nie jest tak wysoki bo wynosi 5. Niestety bardzo wypadają mi włosy. Stosuję od tygodnia Letrox poziom żelaza wzrósł niestety nie wpłynęło to na moje włosy. Czy mogę spodziewać się poprawy włosów, jeśli tak to po jakim czasie?
KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu

Jak wyleczyć trądzik różowaty?

Szanowna Pani,
wypadanie włosów jest jednym z objawów niedoczynności tarczycy. Leczeniem z wyboru jest podawanie tyroksyny, poprawę będzie można zaobserwować dopiero po dłuższym stosowaniu tego leczenia, po wyrównaniu czynności tarczycy. W przypadku braku poprawy należy brać pod uwagę inną przyczynę tego stanu i należałoby się zgłosić do dermatologa.
Pozdrawiam
dr R.Anielski

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy