Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 1 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Niedokrwienie żołędzi

Mam 21 lat, mam problemy z erekcja. Byłem z tym u urologa. Powiedział, że moje ciała jamiste muszą się "wytrenować" i przepisał mi leki wspomagające erekcję. Wcześniejsze badania wykazały, że mam słabej jakości nasienie. Mój problem polega na tym, że po zażyciu leków mam erekcję, członek jest twardy – miękka pozostaje tylko żołądź. Zamierzam iść z tym problemem do urologa, ale prosiłbym jednak o jakaś opinię, poradę itp. Szukałem już informacji na ten temat w Internecie i pojawiały się strony związane ze stulejką. Chcę zaznaczyć ze stulejki na pewno nie mam... Chciałbym jeszcze dodać, że od jakiegoś czasu odczuwam ból prawego jądra. Urolog przepisał mi jakieś tabletki i powiedział, żebym się tym nie przejmował.
21 LAT ponad rok temu

Czy masturbacja wpływa na potencję?

Lek. Marcin Buczek
55 poziom zaufania

Szanowny Panie,

leki, które Pan otrzymał, działają na ciała jamiste prącia, nie zaś na ciało gąbczaste, którego żołądź jest przedłużeniem. Znaczy to, że leki te nie powodują wzrostu erekcji żołędzi. 

Słaba jakość nasienia zapewne powiązana jest z tym samym problemem co ból jądra.

Lekarz w Szpitalu Klinicznym im. Dzieciątka Jezus w Warszawie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy