Zapytaj lekarza

7 3 6 , 5 7 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Niepokojące skutki uboczne leku Concor Cor

Witam. Od miesiąca biorę Concor Cor 1,25 na noc. Często robi mi się w ciągu dnia słabo i mam wrażenie jakbym miała zemdleć. Jest mi również niedobrze. Czy powinnam go nadal zarzywać? Utrudnia mi to normalne funkcjonowanie...
KOBIETA, 38 LAT ponad rok temu

Co to jest zakrzepica żył głębokich?

Powstanie zakrzepów w żyłach choć często pozostaje niezdiagnozowane, niesie bardzo poważne konsekwencje ? może doprowadzić do zatrzymania krążenia. O powstaniu zakrzepicy żył głębokich i czynnikach ryzyka, opowiada prof. Tomasz Pasierski, kardiolog.

74 poziom zaufania

Szanowna Pani, objawy przez Panią prezentowane mogą być działaniami niepożądanymi przyjmowanego leku. Jednakże bez konsultacji z lekarzem prowadzącym proszę nie odstawiać leku. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy