Zapytaj lekarza

7 3 6 , 5 3 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nocne wybudzanie z wysoką tachykardią

Witam.Na newrice lekowa cierpie juz od 9 lat( nie biore lekow na nerwice)obecnie w dzien funkcjonuje normalnie.Czy leki ssri pomogly by mi na nocne wybudzania z wysoka tachykardią( w ok 30 min po zasnieciu wybudzam sie z silna tachykardia,musze siegac po propranolol,bylam juz diagnozowana kardiologicznie i zawsze mowiono,ze to nerwica
KOBIETA, 35 LAT ponad rok temu

Choroba niedokrwienna serca

Zespół objawów spowodowany niedokrwieniem mięśnia sercowego, to choroba niedokrwienna serca. Prof. Tomasz Pasierski opowiada o leczeniu tej przypadłości, będącej zarazem chorobą cywilizacyjną.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy