Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 7 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nudności i wymioty podczas stosowania pierwszego opakowania tabletek antykoncepcyjnych

witam zaczełam zażywac tabletki antykoncepcyjne Owulastan pierwsze opakowanie i już po kilku tabletkach zaczeły sie nudnosci a nawet wymioty a przy 17 tabletce zaczeły się plamienia. co to może znaczyc czy byłam zabezpieczona
KOBIETA ponad rok temu

Wpływ menopauzy na zdrowie

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Zarówno nudności i wymioty oraz plamienia śródcykliczne mogą pojawiać się jako efekt uboczny antykoncepcji. Tabletka wchłania się do 4 h od przyjęcia więc ewentualna ochrona mogła zostac zachwiana jeśli wymioty wystąpiły bezpośrednio po przeyjęciu tabletki.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy