Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 5 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Objawy odstawienia leku Mirtagen

Dzień dobry, mam pytanie skierowane do psychiatry. Przez 5 lat leczyłam depresję i teraz mam już spróbować odstawić lek. Obecnie biorę pół tabletki Mirtagenu 15 mg. Po odstawieniu tej połówki zaczęły się objawy odstawienia: niepokój, płaczliwość, bezsenność. Trwają od dwóch tygodni. Chciałam zapytać przez jak długi czas pacjentom towarzyszom takie objawy odstawienia? Po jakim czasie trzeba uznać, że to nawrót depresji?
KOBIETA, 32 LAT ponad rok temu

Jak przekonać osobę z depresją do wizyty u psychiatry?

Depresja to choroba cywilizacyjna. Wciąż jednak nie jest to dobrze znana choroba. Obejrzyj film i poszerz swoją wiedzę o depresji. Dowiedz się, jak przekonać osobę z depresją do wizyty u specjalisty.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy