Zapytaj lekarza

7 3 6 , 9 2 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Obsesyjne myśli na temat orientacji po stosowaniu leku Aciprex

Witam. Od ponad miesiąca biore lek aciprex 10mg. Od 9 dni 15 mg. Po zwiększeniu dawki zaczely narastac mysli obsesyjne na temat mojej orientacji, zwlaszcze 40 minut po zazyciu leku zaczynam intensywnie myslec. Dodam ze mam niska samoocene i kompleksy. Mam dziewczyne ktora kocham uprawialem z nia seks ogolnie mnie podnieca. Ale czasami mam dziwne mysli. Nie moge zrozumiec moich obaw, zwracam uwage na facetow ale z ciekawosci. Czy ten lek mogl zle na mnie zadzialac?
MĘŻCZYZNA, 20 LAT ponad rok temu

Leczenie choroby afektywnej dwubiegunowej

Witam Pana Serdecznie,

Nie ma możliwości, żeby to lek wpłynął na Pana zaciekawienie mężczyznami.
Proszę pozwolić sobie na takie "dziwne myśli", są jak najbardziej w porządku.

Gdyby na tyle Pana to zastanawiało, i zbytnio zajmowało myśli, należałoby rozważyć konsultację u psychologa lub seksuologa, celem rozwiania obaw.

Życzę Panu tylko radości,
Irena Mielnik-Madej

Psycholog, trener w zakresie rozwoju osobowości
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy