Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 5 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Opakowanie Logest a plamienia

mam pytanie, w trakcie brania dostalam okres . Wczoraj skonczylam 3 opakowanie logest. Od 4-5 dni temu mam okres, wczoraj sie skonczył. Dzis rozpoczelam przerwe 7-dniowa i dostałam znow. Zrobilam test krwi wczesniej - negatywny. Czy to normalne?
KOBIETA, 31 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Tak się zdarza jeżeli jest to zaniska dawka hormonalna, powinna Pani przyjmować mocniejszą dawkę

Specjalista w dziedzinie ginekologii i położnictwa. W pracy zawodowej skupia się na ginekologii plastycznej. Członek Polskiego Towarzystwa Ginekologii Estetycznej i Rekonstrukcyjnej oraz Polskiego Towarzystwa Ginekologii Plastycznej. Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Laseroterapii Ginekologicznej. Odznaczony certyfikatem Laur Pacjenta 2013.
0

Takie sytuacje moga się zdażać. Wiele czynników może mieć na to wpływ- przede wszystkim opuszczenie lub znacznie poźniejsze zażycie tabletek, stres, większy wisiłek, leki p-w bólowe, infekcja ogólna i wiele innych czynnikoów.
Jeśli w kolejnych cyklach sytuacja będzie się powtarzać pomimo regularnego zażywania tabletek trzeba będzie pomyśleć o ich zmianie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy