Zapytaj lekarza

7 3 6 , 4 7 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Opóźnienie w zażyciu tabletki antykoncepcyjnej

Witam. To moja pierwsza pomyłka.. 4. tabletkę z blistra wzięłam z ok.14 godzinnym opóźnieniem.. Kolejnego dnia o stałej porze. Tego kolejnego dnia podczas stosunku partner nieszczęśliwie skończył we mnie. Następnego dnia wzięłam tabletkę o stałej porze. Czy można jednoznacznie powiedzieć, że mogłam zajść w ciążę? Dodam, że pigułki biorę od około 3 lat. Proszę o odpowiedź..
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Stosowanie leków przeciwdepresyjnych w ciąży

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Opóźnienie większe niż 12h może spowodować obniżenia ochrony antykoncepcyjnej. W tej sytuacji proszę jednak dalej stosować tabletki antykoncepcyjne. Nie zalecam wykonywania przerwy pomiędzy tym a kolejnym opakowaniem.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy