Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 3 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Opóźniony okres po zażyciu tabletek na uregulowanie

Witam. Moj okres jest nieregularny, ale nigdy nie trwal wiecej, niz 17-22 dni. Teraz jest juz 27 dzien cyklu, wiec spoznia sie juz 5 dni. Kochalam sie z moim chlopakiem 25 stycznia. Wspolzycie odbylo sie w prezerwatywie, a wytrysk mial miejsce poza pochwa. Miedzy 16-20 dniem cyklu bralam tabletki przepisane przez ginekologa na uregulowanie okresu ( nazwy nie pamietam ). Czy istnieje mozliwosc, ze okres spoznia mi sie przez te tabletki? Czy jest mozliwosc, ze byly to dni plodne i jestem w ciazy?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Stosowanie leków przeciwdepresyjnych w ciąży

Mikołaj Cyganok
46 poziom zaufania

Skutkiem przyjmowania tabletek antykoncepcyjnych w pani przypadku może być wydłużenie cyklu miesiączkowego.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy