Zapytaj lekarza

7 4 3 , 0 2 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Pieczenie twarzy po posmarowaniu kremem

Wyskoczyło mi coś na twarzy ! To jest takie coś kruchego czy coś wtym stylu na samym początku było czerwone teraz już tak bardzo nie jest czerwone ale jest takie łuszczące się i jak smarowałam kremem nivea na dzień to strasznie mnie szczypała twarz . Co mi jest ???
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Czy świąd da się zredukować?

Atopowe zapalenie skóry byłoby mniej uciążliwe dla pacjenta, gdyby udało się zredukować świąd. Czy można to zrobić? Na to pytanie odpowiada prof. Jacek Szepietowski.

Bez zdjęcia nie powiem co to za zmiana- może byc to blahostka ale równie dobrze zmiana łuszczycowa lub zakaźna. Proszę zwrócić się do dermatologa i najlepiej do tego czasu nie smarować zmiany niczym. Do dermatologa nie potrzebne jest skierowanie od lekarza rodzinnego- wystarczy się zapisać do przychodni na wybrany termin.Doustnie proponuję pić wapno- działa odczulająco.

0

Witam warto odwiedzić dermatologa, jeśli coś jest niepokojącego ze skórą.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy