Zapytaj lekarza

7 4 0 , 6 7 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Plamy na skórze łydki

Witam serdecznie od tygodnia mam plamy na prawej łydce są to bardziej krosty, aniżeli plamy. W ubiegłym roku było to samo, też w porze zimowej. Mam 54 lata nie biorę żadnych leków, ostatnio brałem hepatil 2 tabletki dziennie przez tydzień bo bolała mnie wątroba. Nie wiem czy to może być też po tym leku? Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedź. Pozdrawiam Andrzej
MĘŻCZYZNA, 54 LAT ponad rok temu

Jak leczyć alergię?

Szacuje się, że na choroby alergiczne cierpi prawie 15 mln Polaków. Jakie są skuteczne metody walki z tą dolegliwością, tłumaczy prof. Piotr Kuna, alergolog.

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam! Opisane zmiany raczej nie wiążą się z przyjęciem leku. Mogą natomiast wynikać z upośledzenia funkcji wątroby. Proszę zgłosić się do lekarza POZ który oceni zmiany w bezpośrednim badaniu.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0

Dzień dobry :). Proszę umówić się na konsultację do lekarza dermatologa. Lekarz podczas konsultacji obejrzy zmiany, zbada je . Jeśli będzie potrzeba zleci wykonanie dodatkowych badań. I będzie mógł postawić diagnozę oraz wdrożyć odpowiednie leczenie.

www.lenartowiczclinic.pl

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy