Pod jakim kątem diagnozować 2,5-letnią córkę?

Córka(2,5)mówi sporo, opowiada, gestykulując przy tym żywo,ale...mówi po swojemu. Potrafi powtórzyć słowa dwusylabowe, tupu "lapa"-lampa."ato"-auto"tot"-kot,"oto"-oko etc.,ale kompletnie nie ma potrzeby werbalnego komunikowania się.Potrafi pokazać o co Jej chodzi,na co ma ochotę etc,ale nie mówi"mamo daj...", późno chodziła,od małego stukała siedząc,leżąc(czasem, okazując radość)nóżkami o podłogę.Jest radosna,kontakt super,choć nie zawsze rozumie polecenia.Pod jakim kątem Ja diagnozować?
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Na początek konsultacja z pediatra, logopeda i psychologiem, która pokaże dalsze możliwości działania.

0
Psychologia
32 poziom zaufania

Zaburzenia komunikowania się należą do kluczowych problemów dzieci autystycznych, ale mogą być również wynikiem chorób neurologicznych. Ponieważ jak Pani piszę córka późno zaczęła chodzić najlepiej jeśli skontaktowałaby się Pani w pierwszej kolejności z neurologiem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty