Zapytaj lekarza

7 4 0 , 7 3 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problem z trądzikiem u 23-latki

Mam pytanie odnośnie trądziku. Mam 23 lata. Byłam u dermatolog i przepisała mi Tetralysal 300mg 2x dziennie, jedna tabletka przez 16 dni. Trądzik znika i do tej pory nie pojawiło się nic nowego. Dodatkowo stosowałam na noc żel Duac, rano przemywałam twarz płynem Davercin. Od razu kolejnego dnia po skończeniu antybiotyku mam zaczac AXOTRET (wczoraj - 04.04.19 brałam ostatnią tabletkę tetralysalu). Axotret mam brać przez dwa miesiące - jedna tabletka dziennie (20 mg
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Objawy trądziku pospolitego

Trądzik pospolity to zmora wielu nastolatków. Objawia się nieestetycznymi krostkami, które w dużej ilości pojawiają się na twarzy. Obejrzyj nasz film i dowiedz się, jak jeszcze objawia się trądzik.

Lek. Bartłomiej Grochot
77 poziom zaufania

Witam. Jakie jest pytanie? Proszę stosować leki przepisane przez dermatolog według jej zaleceń.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy