Zapytaj lekarza

7 3 7 , 0 5 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problemy skórne po stosowaniu leku Pramolanu na lęki

Od kilu tygodni wyrównał mi się rytm snu - śpię od 8 do 12h w zależności od potrzeb i możliwości organizmu. Niestety za sprawą Pramolanu - przez lęki, nerwowość, płaczliwość, osłabienie wobec stresu skierowałam się do poradni. Niestety mam wrażenie, że lek nie niweluje objawów a pojawiają się objawy ze str skóry - worki pod oczami czy wypryski, z którymi wcześniej nie miałam żadnego problemu, np na policzkach. Jest ich niewiele,ale do tej pory nie było w ogóle. Czy zbadać hormon tarczycy?
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Pierwsze objawy autyzmu

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu. Obejrzyj film i dowiedz się, jakie są jego pierwsze objawy.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy