Zapytaj lekarza

7 4 0 , 0 2 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problemy z erekcją i uczucie senności

Od roku mój mąż ma problemy ze współżyciem seksualnym. Gdy dochodzi do zbliżenia między nami, jest w wzwodzie, ale ma problemy z erekcją. Do tego dochodzi, że jest bardzo często śpiący i poci się. Czy to mogą być objawy cukrzycy? Gdzie powinien zgłosić się mąż po pomoc?

ponad rok temu

Najlepszy lekarz dla osoby chorej na cukrzycę

Podejrzewasz lub wiesz, że cierpisz na cukrzycę? Czy wiesz, do kogo masz się udać? Obejrzyj filmik i dowiedz się, jaki lekarz jest najlepszy dla diabetyka.

Witam!

Warto byłoby, aby Pani mąż wybrał się do lekarza rodzinnego, który zbada go i zleci wykonanie podstawowych badań, takich jak choćby morfologia krwi, badanie ogólne moczu, EKG i oczywiście stężenie glukozy w surowicy krwi. Zaburzenia potencji, senność i potliwość mogą występować w cukrzycy, nie są jednak na tyle charakterystyczne, aby sugerowały one tę chorobę u Pani męża.

Oczywiście często zaburzenia erekcji mają podłoże psychologiczne, jednak w sytuacji występowania objawów towarzyszących, o których Pani pisze, najpierw należy wykluczyć pozostałe przyczyny.

Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Lekarz w Pododdziale chorób wewnętrznych w Szpitalu Czerniakowskim w Warszawie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy