Zapytaj lekarza

1 , 0 3 7 , 3 0 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przebarwienia na twarzy

Witam. Mam pytanie do państwa w sprawie lekkich przebarwień na twarzy powstałych po okresie obecności trądzika. W jaki sposób je usunąć lub rozjaśnić? Pozdrawiam:) WIEK:19 PŁEĆ: MĘŻCZYZNA LEKI: EPIDUO
ponad rok temu

Dlaczego nie należy zwlekać z leczeniem trądziku?

Trądzik objawia się nieestetycznymi krostami, które pojawiają się najczęściej na twarzy. Niektórzy nie zwracają jednak na to uwagi i bagatelizują problem. Obejrzyj film i dowiedz się, dlaczego nie należy zwlekać z leczeniem trądziku.

Do leczenia przebarwień polecam kwas azelainowy (np. preparat Skinoren), regularne peelingi- najlepiej w gabinetach dermatologicznych- kwasem migdałowym, lub choćby peelingi drobnoziarniste do stosowania w domu. Proszę również pamiętać o unikaniu słońca i nie korzystania z solarium. Powodzenia!

Specjalista dermatolog i wenerolog.
0

Witam serdecznie, najskuteczniejszą terapią na przebarwienia jest zastosowanie zabiegów peelingów medycznych z laserem IPL, lekarz po konsultacji ocenia stan skóry i dobiera odpowiednie metody i preparaty lecznicze.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy