Zapytaj lekarza

7 4 0 , 5 7 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przybieranie na wadze i brak okresu po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych a ryzyko ciąży

Witam mam 22 lata. 3 miesiace temu odstawilam tabletki i od tamtej pory mialam tylko krwawienie z odstawienia i po miesiacu jednodniowe krwawienie. Wspolzylam z chlopakiem bez zabezpieczenia ale nie dochodzil we mnie. Ostatnio troszke przytylam co w moim przypadku nie jest normalne bo zawsze mialam z tym problem. Czy moge byc w ciazy? I czy po odstawieniu liczy sie 3 miesiace zeby pojawil sie pierwszy okres czy 3 cykle. Z gory dziekuje za odpowiedz
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Jak wykonać test ciążowy?

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Nie ma reguły iż po odstawieniu antykoncepcji okres pojawi się dopiero po 3 cyklach. Owszem, czasami wahania hormonalne mogą powodować iż pierwszy normalny okres wystąpi z opóźnieniem jednak nie oznacza to iż nie dochodzi do owulacji. Czasami może występować właśnie ubogie krwawienie. Stosunek bez zabezpieczenia może predysponować do ciąży.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy