Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 7 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Efectin ER 150 na depresję

Dzień dobry. Moja sprawa jest taka: leczę się na depresję. Od paru dni biorę Efectin ER 150. Przedtem brałem Velaxin ER 150 mg i bardzo mi pomógł. Pierwszego dnia na Efectinie poczułem podenerwowanie wieczorem. Od sprzedawcy w aptece usłyszałem, że preparaty różnią się "farmakodynamiką". Czy to nie chodzi przypadkiem o skutki uboczne zażywania leku Efectin? Może on wcale nie jest taki skuteczny i warto byłoby wrócić do Velaxinu? Mam obawy, czy ta różnica nie wpłynie na mnie? Nie będę się tak czuł jak na leku Velaxin ER 150mg? Byłoby to niedobre, bo po poprzednim leku naprawdę było dobrze. Czy mogę dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego Efectinu? W ulotce są same ogólne informacje, potrzebuje danych jak to wygląda w rzeczywistości, najlepiej prosiłbym o jakieś opinie na jego temat. Proszę o pomoc.
MĘŻCZYZNA, 25 LAT ponad rok temu

Powrót pacjenta oddziału psychiatrycznego do domu

Dzień dobry,
rekomenduję aby skontaktował się Pan z lekarzem prowadzącym/lekarzem który przepisał leki i zasygnalizował odczuwane zmiany a także wątpliwości, lekarz podejmie decyzję o zachowaniu dotychczasowego leczenia lub zmianie leków.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy