Zapytaj lekarza

7 4 0 , 7 8 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ropne krosty na nogach

Od kilku miesiecy pojawiaja mi sie na nogach ropne krosty, które zostawiaja bardzo brzydkie ciemne blizny. Bylam juz u dwóch dermatologów,stwierdzili ze to zapalenie mieszków wlosowych,bralam dwa rodzaje antybiotyków.Nie pomoglo. Mój lekarz rodzinny wypisal mi klindamycyne 600 potem 300, które bralam lacznie przez 3 tygodnie. Pomoglo na jakis czas, jednak po okolo 5 tygodniach dolegliwosci zaczely wracac.Co to moze byc i co mam robic. Bardzo prosze o pomoc bo krosty te powoduja dyskomfort.
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Dlaczego nie należy zwlekać z leczeniem trądziku?

Trądzik objawia się nieestetycznymi krostami, które pojawiają się najczęściej na twarzy. Niektórzy nie zwracają jednak na to uwagi i bagatelizują problem. Obejrzyj film i dowiedz się, dlaczego nie należy zwlekać z leczeniem trądziku.

Witam skoro dwoch dermatologow potwierdzilo diagnoze to powinna Pani kontynuowac u dermatologa leczenie z reguly takie zmiany wymagaja dluzszej terapii i wspoldzialania z lekarzem prowadzacym leczenie pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy