Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 0 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ryzyko ciąży przy antykoncepcji

Witam. Od roku przyjmuję tabletki antykoncepcyjne. W te wakacje wyjeżdżałam, więc chcąc przesunąć okres przyjęłam dwa opakowania pod rząd, bez 7-dniowej przerwy. Tabletki przyjmuję codziennie o tej samej porze (+/-2h) W drugim tygodnia drugiego opakowania, podczas seksu z chłopakiem pękła nam gumka. Krwawienie po skończeniu opakowania wystąpiło tego samego dnia co zawsze i trwał równie długo, jednak był bardziej skąpy niż zawsze. Czy jest możliwe, że mogę być w ciąży? Dziękuję za odpowiedź.
KOBIETA ponad rok temu

Czego należy unikać w ciąży?

Ciąża to wyjątkowy czas. Właśnie wtedy kobieta powinna szczególnie dbać o swoje zdrowie i samopoczucie. Obejrzyj film i dowiedz się, czego powinna unikać kobieta w stanie błogosławionym.

Witam,
Każda metoda antykoncepcyjna niesie ze sobą pewne ryzyko ciąży, jednak przy systematycznym stosowaniu doustnej antykoncepcji jest ono minimalne. Nie ma Pani powodów do niepokoju. Pozdrawiam.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy