Zapytaj lekarza

7 4 2 , 8 1 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Sinienie zęba po wypełnieniu tymczasowym

Czy ząb z wypełniem tymczasowy bo nie udało się udrożnić dwóch kanałów i dentysta wypełnił mi go tym czasowo i nad budował ostanio zauważyłam ze ząb przy dziaśle zaczyna sinieć ? czy są jakieś powody do niepokoju czy tak musi być
KOBIETA, 37 LAT ponad rok temu

Domowe sposoby na bolący ząb

Prawidłowo leczony ząb kanałowo nie powinien zmieniać koloru. Proszę jak najszybciej wrócić na dokończenie leczenia. Będzie konieczność wybielenia wewnętrznego zęba.

Stomatolog i członek prestiżowych organizacji stomatologicznych.
0

Witam!
Myślę,że nie ma powodu do niepokoju! Wypełnienie tymczasowe,jak sama nazwa wskazuje,nie jest na stałe...Gdy przyjdzie czas dokończenia leczenia dentysta na pewno doczyści ubytek i szczelnie wypełni wypełnieniem stałym.Wtedy nie powinno być tego typu nieestetycznych przebarwień.Pozdrawiam.

0

Skoro wypełnienie jest tymczasowe ( a takie stosuje się góra na dwa tygodnie ) to nie ma się czym przejmować bo zaraz powinien się tym zająć.
Jeżeli jest inaczej to jest coś nie tak , może się źle zrozumieliście z lekarzem co do trybu leczenia.
Sinienie , zmiana koloru jest złym objawwem

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy