Zapytaj lekarza

7 3 6 , 9 5 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dieta eskimosów a choroby serca

Witam,

Skakanie na skakance wzmacnia przede wszystkim mięśnie dolnych partii ciała.

Przykładowe ćwiczenia na płaski brzuch to:
•    brzuszki proste,
•    brzuszki skośne,
•    skłony w przód do siadu równoważnego,
•    brzuszki na piłce (w tym wypadku dodatkowo trzeba pokonać niestabilność piłki, co pobudza do pracy mięśnie głębokie),
•    prostowanie kończyn dolnych ze stopami lekko uniesionymi nad podłogą,
•    unoszenie miednicy w leżeniu na plecach,
•    "rowerek",
•    zginanie tułowia w bok w leżeniu bokiem.

Codzienny trening z użyciem skakanki, trwający około godziny, po miesiącu mógłby przyczynić się do redukcji ok. 1,5 kg tkanki tłuszczowej. Myślę jednak, iż godzina tak intensywnego treningu to zbyt dużo. Powinnaś systematycznie wydłużać czas ćwiczeń, zaczynając od 10 minut dziennie. Po tygodniu możesz ten czas wydłużyć o 5 minut i tak kolejno co tydzień.

Pozdrawiam

Dietetyk, autorka wielu tekstów dotyczących problematyki odchudzania i zdrowego żywienia.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy