Skakanie na skakance i ćwiczenia cardio a odchudzenia nóg

Czy skacząc na skakance 4-5 razy w tygodniu po godzinie, do tego ćwiczenia cardio 20-30minut, schudne z nóg i brzucha? czy skakanka nie powiększy mi łydek? dodam,że nie jem w ogóle slodkiego, tlustych rzeczy i pije wode zwykla,zielona herbate i herbate z bratka bez cukru
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Czy dieta cud istnieje?

Wiele osób, które chciałyby schudnąć, liczą, że w końcu trafią na cudowną dietę. Chcą zrzucić zbędne kilogramy bez zbędnego wysiłku. Czy to możliwe? Obejrzyj film i sprawdź.

Dr Agata Cezari Dietetyk, Wrocław
39 poziom zaufania

Myślę, że nie dostanie tu Pani wsparcia, jakiego szuka. Dla mnie ćwiczenia są uzupełnieniem dobrego, indywidualnie dobranego żywienia i to bogatego w tłuszcze, kwestia jakie. Ma Pani dla przykłady społeczeństwo w USA, tam wszystko na półkach sklepowych jest "0 % fat", natomiast żeby miało to przełożenie na ludzi...nie bardzo prawda? Żywienie to Pani sukces na każdym polu życia, ale nie klasyczna dietetyka tylko medyczna, nowoczesna, gdzie indywidualnie dobiera się wszystko na podstawie wyników z krwi żylnej. Trzeba nauczyć się jeść od nowa, w odpowiedniej kolejności a pokarmy mają być indywidualnie dobrane do człowieka, to jest sukces w łydkach, hormonach i nie tylko ;) pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów!

0

Witam serdecznie,

Wprowadzając aktywność fizyczną z pewnością będzie Pani spalała tkankę tłuszczową. Ćwiczenia 4-5razy w tygodniu to dobry wybór. Ważne aby aktywność fizyczna była systematyczna ale nie należy ćwiczyć codziennie ponieważ mięśnie tez muszą mieć czas na regenerację. Skakanka może umięśnić nieco Pani łydki ale to jest proces długotrwały. Nie musi sie Pani martwić nie będzie Pani mała zbyt umięśnionych łydek jedynie korzystając ze skakanki. Na budowę mięśni trzeba czasu i innego sprzętu:)
Oprócz aktywności fizycznej powinna Pani zwrócić szczególną uwagę na dietę ponieważ to ona stanowi 70% sukcesu w walce o wymarzoną sylwetkę. Ciesze sie ze nie jada Pani słodyczy ani potraw zbyt tłustych. Dieta powinna byc do tego odpowiednio zbilansowana i dostarczać wszystkich niezbędnych składników. Nie może tez Pani przyjmować zbyt mało kalorii ponieważ wtedy efekty mogą być odwrotne do zamierzonych. Jeżeli będzie Pani jadła zbyt mało to organizm przejdzie w ,,stan oszczędzania'' i zacznie gromadzi rezerwy, zapasy ( w postaci tkanki tłuszczowej ) w obawie przed utratą ważnych składników.
Jeżeli chodzi o dietę chętnie pomogę w jej zbilansowaniu i dostosowaniu do aktywności fizycznej.

W razie dodatkowych pytań lub chęci ułożenia indywidualnej diety zapraszam na konsultację dietetyczną lub zachęcam do kontaktu
tel 506225670 lub joanna.wasiluk@o2.pl
Pozdrawiam
Mgr Joanna Wasiluk
dietetyk

Specjalista w zakresie dietetyki.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy