Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 3 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Skutki uboczne zażycia Lamotrix

Witam jak miałam 20l teraz mam 26 próbowałam popełnić samobójstwo przez chłopaka który mnie wykańcza psychicznie 4l do tego 2 poronienia przeżyłam on nie wspierał poszedł do innej. polkłam od siostry 11 tabletek lamotrix czy jest to możliwe ze coś mi uszkodził jakiś nerw bo przy każdych bulach mocniejszych migrenowych to zaczynają nogi mi drgac ze odczucie mam jak bym miała drgawek dostac?
KOBIETA, 32 LAT ponad rok temu

Pierwsza pomoc przy napadzie padaczkowym

Warto udać się do specjalisty psychiatry oraz rozpocząć terapie psychologiczną.
Brak zwiazku opisywanych objawów z spożyciem Lomotrixu..
Ale stan psychiczny Pani wskazują na absolutną konieczność pomocy lekarza i terapeuty.
Bardzo proszę udać się po pomoc.Sama sobie Pani nie poradzi.
A taka pomoc wiele dobrego w Pani życiu uczynić może.

Czego z całego serca Pani życzę

dr Adrianna Wilczek

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy