Zapytaj lekarza

7 4 2 , 8 4 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Smutek i niska samoocena po odstawieniu Seronil

Dzień dobry, od pół roku biorę seronil w dawce 10 mg na dobę. Próbowałam odstawić lek i nie brałam przez ok tydzień. Wróciły leki,smutek,niska samoocena. Nie wiem zaczęły mnie przerażac rzeczy z którymi sobie radzilam. Czy to możliwe,że zejście z lęku tak na mnie działa?
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Kiedy należy zgłosić się do psychiatry?

Depresja bardzo utrudnia funkcjonowanie osoby w środowisku zawodowym, społecznym i prywatnym. Trzeba wiedzieć, kiedy jest moment na zgłoszenie się do specjalisty. O tym opowiada lekarz Zofia Antosik.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy