Zapytaj lekarza

7 4 1 , 9 9 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Spadek poziomu TSH a dawkowanie leku Euthyrox N

Jestem po całkowitym usuni,eciu tarczycy od 2009 roku biorę lek Euthyrox N. Od kwietnia 2013 roku biorę lek w dawce przez 5 dni 125mg dwa dni 100mg, przez rok wynik TSH był w normie. Od maja 2014 r mi cukcesywie spada TSH ostatnie badanie z dn. 17 .07.2014 mam TSH poniżej normy 0,139 a norma (0,27-4,2). Czy powinnam zmniejszyć dawkę leku czy zwiększyć. Do lekarza prowadzącego nie mogę się dostać ponieważ jest nieobeny.
KOBIETA, 43 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

Powinna Pani zmniejszyć dawkę Euthyroxu do 100 mcg, pod warunkiem, że oznaczenia TSH wykonuje Pani rano, przed przyjęciem Euthyroxu, gdyż tylko wówczas badanie jest miarodajne.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy